_edited.jpg)
Waarom e-mail klantenservice uitbesteden?
We leven in een bijzondere wereld en zijn afhankelijk geworden van digitale vooruitgang. Voordat we ‘goedemorgen’ zeggen hebben we op de smartphone al onze inbox gecheckt. Bedrijven moeten 24/7 beschikbaar zijn om vragen of klachten van klanten te beantwoorden. Dit kan via Live chats, Whatsapp, via social media of telefonisch, maar ook via e-mail.
Waarom e-mail klantenservice
uitbesteden?
E-mail management is belangrijk voor het prioriteren van je mailbox. Het betekent behoud van controle over je mailbox en de directe behandeling van belangrijke berichten. Byteleaders is dé expert om jouw e-mail klantenservice over te nemen. We hebben ruime ervaring met klantcontact van bedrijven uit de e-commerce en ICT, die werken met DaaS (Device as a Service) en SaaS (Software as a Service) oplossingen. Wij kunnen ook passende ondersteuning bieden aan bestaande teams, bijvoorbeeld tijdens piekmomenten in het jaar.
.jpg)
Hoe werkt het overnemen van jouw e-mail management?
Het klinkt misschien alsof je goud uit handen geeft. De inkomende stroom aan e-mail is vaak de levensader van je bedrijf. Maar geen zorgen, onze medewerkers behandelen jouw inbox met fluwelen handschoenen. De professionals van Byteleaders worden getraind en lezen zich goed in om jouw bedrijf te leren kennen. Wij pakken daarna de mails op, precies zoals jij dat wenst. Jouw klanten moeten zich gehoord en gewaardeerd voelen. Persoonlijke doeltreffende communicatie is wat wij nastreven. Het voordeel van e-mail klantenservice is dat je niet binnen één minuut hoeft te reageren. Wij nemen indien nodig de tijd om uit te zoeken waar het probleem van je klant ligt. Pas als jouw klanten tevreden zijn, dan zijn wij dat ook!
Klanttevredenheid en productiviteit verhogen
Kamari communications heeft een team van ervaren medewerkers die de e-mails van jouw klantenservice uit handen kunnen nemen. Wij pakken alle mails op die je wilt, zodat jij je kan focussen op je bedrijfsvoering en strategie. Onze medewerkers zijn getraind en goed ingelezen in jouw bedrijf, zodat ze jouw klanten correct te woord kunnen staan. Als jezelf continu tussendoor de mailbox moet checken en moet reageren op berichten, dan is dat een vervelende verstoring van de continuïteit. Dankzij de inzet van Byteleaders om jouw mailboxen te stroomlijnen, verhoogt dit zowel de productiviteit als de klanttevredenheid. Het is efficiëntie in optima forma!
Analyse en verbetering
Bij Kamari communications doen we alles voor een tevreden klant. Verdere professionalisering in de dienstverlening van onze klanten zien we als een belangrijke ambitie in een continu veranderende wereld. Onze medewerkers verzamelen de feedback van de klanten en proberen hier continu verbeterpunten uit te halen. Zowel voor ons als voor het bedrijf waar we voor werken is dit een belangrijk voor de te leveren kwaliteit van de communicatie.
.png)